De NSG Group neemt deel aan ISE 2018

31 jan 2018

De NSG Group zal tijdens de ISE beurs van 6 t/m 9 februari 2018 in Amsterdam verschillende hoogwaardige glasproducten presenteren. Integrated Systems Europe staat bekend als 's werelds best bezochte beurs op het gebied van professionele audio/video en de integratie van elektronische systemen.

Digital signage toepassingen

NSG Group biedt een breed scala aan glasproducten voor de generieke tot meer complexe digital signage toepassingen. De digital signage en display producenten zijn op zoek naar glasproducten en verwerkingscapaciteiten waarmee het eindproduct aan de vereiste specificatie voor de eindtoepassing kan voldoen.

Dit jaar presenteren we onze producten in een aantal toepassingen, zoals een tweede generatie niet-geleidende spiegel Pilkington MirroView™ in een touchscreen toepassing. En we laten een toepassing zien van een van onze anti-reflecterende glasproducten Pilkington OptiView™. Pilkington OptiView™ glas vermindert de weerkaatsing van fel licht via bijvoorbeeld digitale displays, televisies, computerschermen en vlakke panelen. Het kan de reflectie terugdringen tot minder dan 1% van het oppervlak aan de voorzijde en heeft tegelijkertijd een hoge lichtdoorlatendheid. Pilkington OptiView™ Ultra is vervaardigd van ijzerarm glas voor een hoge lichtdoorlatendheid en uitstekende helderheid/kleurweergave. Het is verkrijgbaar als monolithisch enkel of dubbel gecoat product of als gelaagd glas: Pilkington OptiView™ Ultra Protect.

Ons brede productgamma voor digitale toepassingen omvat ook een ultradun glas met een dikte van minder dan 1 mm, zoals NSG UFF™ en NSG glanova™, geleidende glasproducten met TCO-coatings (NSG TEC™), veiligheidsglas en meer.

Het team van de NSG Group op ISE 2018 kijkt er naar uit om alle bezoekers te ontmoeten die meer willen weten over de verschillende Pilkington glasoplossingen.

Bezoek ons op de NSG Group stand #8-K475.

Voor meer informatie: http://www.pilkington.com/en/digitalsignage